(044) 362-73-79
(066) 881-50-64
(068) 419-77-41
(063) 235-40-94
В вашем заказе товаров на сумму:
Ноты 0.00  грн.
Изменить / оформить заказ
Главная Услуги Об издательстве Новости Контакты Оплата и доставка

Категории товаров

Фортепиано
Скрипка
Гитара
Бандура
Баян
Духовые инструменты
Вокал
Хор
Книги
Учебная литература
Ударные инструменты
Виолончель
Фольклор




Лента новостей

Категория Книги

З історії вокально-виконавчих стилів

З історії вокально-виконавчих стилів

О. Г. Стахевич

2013 год

176 стр.

Цена:85грн.
Купить!

ЗМІСТ

ІСТОРІЯ ВОКАЛЬНОГО ВИКОНАВСТВА І НАУКА.................................................................................................................................................. 5

СПІВ І МОВЛЕННЯ ЯК ДЗЕРКАЛО АНТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ (на матеріалі літератури II тисячоліття до н.е. — IV ст. н.е.)................................ 10

Розділ 1 Архаїчний і еллінський, або класичний, період давньогрецької культури.................................................................................................12

   1.1. Епіка. Гомер........................................................................................................................................................................................................12

   1.2. Лірика..................................................................................................................................................................................................................19

   1.3. Аттична драма. Театр. Жанри трагедії і комедії ..............................................................................................................................................22

Розділ 2 Елліністичний період (кінець IV ст. — 30 рр. до н.е.) .................................................................................................................................31

   2.1. Греція .................................................................................................................................................................................................................31

   2.2.  Елліністично-римський період давньогрецької культури (кінець І ст. до н. е. — V ст. н. е.)........................................................................35

Розділ 3 Культура Давнього Риму (ІІІ–ІІ ст. до н.е.)...................................................................................................................................................37

   3.1. Римська література...........................................................................................................................................................................................37

   3.2. Персоналії римської драматургії .....................................................................................................................................................................40

Висновки......................................................................................................................................................................................................................44

Список літератури.......................................................................................................................................................................................................45

BEL CANTO І ВОКАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ДУМКА НІМЕЧЧИНИ ХІХ СТ............................................................................................................ 49

   1. Вагнер і вокальне мистецтво в оперній культурі ХІХ ст. ..................................................................................................................................49

   2. Традиції Bel canto у німецькій вокальній школі XIX ст.......................................................................................................................................68

   3. Bel canto і акустичні теорії у німецькій вокальній школі XIX ст.........................................................................................................................74

Список літератури.......................................................................................................................................................................................................91

ПРИРОДНО-НАУКОВІ ТЕОРІЇ СОЛЬНОГО СПІВУ................................................................................................................................................. 93

Розділ 1 Сольний спів і хорове виконавство (проблеми вокального виховання) ..................................................................................................93

Розділ 2 Будова голосового апарату..........................................................................................................................................................................102

Розділ 3 Наукові концепції діяльності голосового апарату в співі ......................................................................................................................... 112

   3.1. Міоеластична і нейрохронаксична теорії як єдина концепція....................................................................................................................... 112

   3.2. Акустика і голосовий апарат ...........................................................................................................................................................................120

   3.3. Спів і вища нервова система: вчення І. М. Сєченова й І. П. Павлова..........................................................................................................131

Розділ 4 Теорія співацького голосу у вокальній педагогіці .....................................................................................................................................134

   4.1. Регістрова природа співацького голосу...........................................................................................................................................................135

   4.2. Акустика голосового апарату у вокально-педагогічній практиці...................................................................................................................141

Висновки......................................................................................................................................................................................................................150

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВОКАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ (ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРОГРАМИ)........................................................... 154

ГЛІНКА І BEL CANTO У ТВОРЧОСТІ Б. Р. ГМИРІ ................................................................................................................................................. 171

Список літератури.......................................................................................................................................................................................................179

Если у вас возникли вопросы по данному изданию, сразу пишите (muzukr1975@gmail.com) или звоните к нам:

(044) 362-73-79     (066) 881-50-64     (068) 419-77-41     (063) 235-40-94
Нотный магазин Как купить ноты Ноты для фортепиано Ноты для скрипки Ноты для гитары Купить ноты Контакты